foto durektor2014

Дорогі друзі, колеги, випускники коледжу, нинішні та майбутні студенти!

 Ви переглядаєте веб-сайт одного з провідних навчальних закладів України I рівня акредитації з підготовки молодших спеціалістів будівельної галузі, бухгалтерського обліку, фінансів та кредиту, програмування, організації виробництва – Відокремлений структурний підрозділ «Тальнівський будівельно-економічний коледж Уманського національного університету садівництва»


Ви тут: ГоловнаСторінка психологаПоради кураторам щодо проведеня занять-тренінгів

Поради кураторам щодо проведеня занять-тренінгів

 

Слухайте!

Уважно слухайте учасників.

Реагуйте і відповідайте на те, ЩО сказано, а не на те, ЯК це сказано.

Дайте учасникам можливість повністю висловитись перед тим, як реагуватимете на ситуацію.

Уникайте надто бурхливої реакції, яку можна розцінити як несхвальне ставлення до висловленої думки, способу викладу, виразу обличчя або жестів слухача.

Зберігайте впевненість у собі, будьте спокійні та відкриті для будь-якої інформації.

Не оцінюйте!

Не показуйте своєї реакції і не висловлюйте суджень до того часу , поки не зрозумієте, що хотів сказати учасник.

Ставте відкриті питання ( такі, на які не можна відповісти просто «так» чи «ні»); відповіді на такі питання дадуть вам можливість отримати цінну інформацію.

Дискутуйте!

Погодьтеся із правом учасників на захист власної думки.

Поясніть ваше бачення ситуації.

З'ясуйте, чого хоче домогтись учасник.

Визначте схоже і відмінне у вашій точці зору й позиції учасника.

Пропонуйте варіанти : розкажіть учасникам, що вони могли б зробити залежно від ситуації.

Дозволяйте учасникам обирати власний тип дії.

Завжди будьте готові надати допомогу.

Дякуйте учасникам за те, що вони поділилися своєю думкою з групою.

ЯК ПОВОДИТИСЯ У ВИПАДКАХ ОПОРУ, ПРОТИДІЇ, КОНФЛІКТУ

У кожній групі на початку занять може виникати протидія або опір. Група також може не сприйняти авторитету й повноважень куратора. Це може виявитись у питаннях і коментарях , які звучатимуть як виклик. Наведемо, кілька способів , які підкажуть, як діяти в разі опору та виклику.

Реагуйте на коментарі або питання спокійно, говоріть діловим тоном.

Визнайте, що студент має право на особисту думку.

Солідаризуйтеся з тим, хто чинить опір, щоб допомогти зруйнувати можливий розкол за типом «ми - вони» (ми – це ті, то все знає, чутливі оборонці змін, вони – спокійні, наївні, старомодні гальма цих змін).

Будьте терплячі і не поспішайте. Не розраховуйте на те, що студенти будуть «там», де вам хочеться на початку занять. Розраховуйте на те, що вони можуть змінитися в результаті набутого досвіду.

Визнайте, що якийсь опір може бути викликаний недовірою до куратора групи. Погодьтеся, що не існує причин, за яких студенти повинні довіряти куратору із самого початку занять. Довіра не може бути вигадана, вона має бути побудована з групою.

by joomlana.net