01-ua

foto durektor2014

Дорогі друзі, колеги, випускники коледжу, нинішні та майбутні студенти!

    Ви переглядаєте веб-сайт одного з провідних навчальних закладів України I рівня акредитації з підготовки молодших спеціалістів будівельної галузі, бухгалтерського обліку, фінансів та кредиту, програмування, організації виробництва – Відокремлений структурний підрозділ «Тальнівський будівельно-економічний коледж Уманського національного університету садівництва»

Публікації

Ми такі різні...

1 Ми різні – в цьому наше багатство.

Ми разом – в цьому наша сила.

12 червня в нашій групі БС – 11, 12 пройшла відкрита виховна година - тренінг «Ми такі різні», метою якої було сприяння формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок, розвиток адекватної самооцінки, уміння аналізувати, приймати рішення, обирати правильну позицію, виховання спостережливості, уважності до інших людей, чуйності, терпимості та небайдужості. Під час заходу студенти, працюючи в групах, виконали вправи «Радий тебе бачити»,  «Ми різні», «Асоціативний кущ», «П’ять добрих слів», проявили свою творчість, малюючи емблему толерантності, яка могла б друкуватися на суперобкладинках, політичних документах, національних прапорах. У підсумку заняття всі дружно виконали завдання «Дерево толерантності», написавши на папері, вирізаному в формі листочка дерева, що треба робити кожному, щоб наш коледж і далі був простором толерантності. Потім ці листочки прикріпили на символічний малюнок дерева без листя, який зараз прикрашає аудиторію 103.

Науково-практична конференція

015 червня 2019 року у ВСП Тальнівський будівельно-економічний коледж УНУС була проведена науково-практична конференція студентів II та III курсів на тему «Диференціальні рівняння у вищій математиці при підготовці молодших спеціалістів». Підготувала конференцію викладач коледжу Копійченко Н.О. Конференція була проведена студентами групи ПС-36 Сергієм Строєвим, Миколою Нирко, Сергієм Оратівським та Олександром Калиушко, які закінчили вивчати дисципліну «Диференціальні рівняння» та показали високий рівень практичних умінь розв’язувати диференціальні рівняння, які є найскладнішими у курсі вищої математики, що вивчається у коледжі. Для кращого розуміння теми конференції викладач презентувала теоретичний матеріал з диференціальних рівнянь, які розглядали та узагальнювали методи їх розв’язання шляхом презентації алгоритмів.

Показове заняття

01В рамках декади циклової комісії спеціальних та профілюючих предметів спеціальності 192 “ Будівництво та цивільна інженерія” 17 травня 2019 р. в групі БП - 13 було проведено показове заняття з дисципліни «Інженерне креслення» на тему «Креслення генеральних планів».

Викладач Олександр Іванович Булавка за допомогою використання мультимедійних засобів у доступній формі розповів студентам про відмінності побудови генеральних планів промислових, сільськогосподарських та громадських будівель. Демонстрував, за допомогою проектора, зразки генеральних планів різних галузей виробництва.

Уміло проводилась мотива­ція навчальної діяльності студентів, що сприяло зростанню їхнього інтересу до вивчення нової теми.

02 03 04

Олімпіада «Податкова система»

001 n23 травня 2019 року в Тальнівському БЕК відбулась олімпіада серед студентів-випускників, груп економічного відділення ЕС-34 та ФС-35 з дисципліни «Податкова система». В заході взяли участь 12 студентів. За результами олімпіади І місце розділи дві студентки Макарова Альона (ЕС-34) та Красноставець Діана (ФС-35), ІІ місце – Поліщук Інна (ЕС-34), ІІІ місце вибороли Майчук Ірина (ЕС-34) та Бузівська Світлана (ФС-35).

Всім студентам дякую за участь.

Викладач Іванова В.В.


004 n 003 n 002 n

Відкрите заняття

0717 травня 2019 року викладачем Івановою В.В. було проведене відкрите заняття з дисципліни «Фінансовий облік» на тему «Облік та нарахування амортизації основних засобів» в групі ЕС-24. Заняття було проведено на високому професійному рівні із застосуванням новітніх технологій. Всі студенти проявили себе як майбутні спеціалісти, показавши гарні знання з дисципліни. Отже, можна з впевненістю стверджувати, що стимулювання навчального процесу може відбуватися при застосування креативних занять. Це допомагає кожному студенту включитись в робочий процес, показати свої знання та вміння та покращити їх.