Дорогі друзі, колеги, випускники коледжу, нинішні та майбутні студенти!
Ви переглядаєте веб-сайт одного з провідних навчальних закладів України I рівня акредитації з підготовки молодших спеціалістів будівельної галузі, бухгалтерського обліку, фінансів та кредиту, програмування, організації виробництва – Відокремлений структурний підрозділ «Тальнівський будівельно-економічний фаховий коледж Уманського національного університету садівництва».
Методична робота Відокремленого структурного підрозділу «Тальнівський будівельно-економічний фаховий коледж УНУС» являє собою цілеспрямовану діяльністю щодо забезпечення психолого-педагогічної та методичної підготовки викладачів з метою підвищення ефективності їх навчально-виховної діяльності.
Вона сприяє особистісному розвитку викладача, його педагогічній майстерності щодо викладання навчальної дисципліни та проведення позааудиторної виховної роботи зі студентами, взаємному збагаченню членів колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим вчитися педагогічної майстерності у досвідчених колег, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку, самовдосконалення.
Координатором методичної роботи коледжу є методист
Копійченко Надія Олександрівна.
Новою методичної проблемою обрано:
«Формування професійних компетентностей студента, розвитку його творчих здібностей, соціальної адаптації та конкурентоспроможності через вдосконалення змісту, використання інноваційних форм та методів організації освітнього процесу»
Термін вивчення та виконання проблеми: 2021 - 2026 р.р.
Етапи виконання:
I – 1 рік - 2021/2022 н.р. – діагностико-теоретичний;
II – 2 роки - 2022/2023 – 2023-2024 н.рр. – адаптаційно-корекційний;
III – 1 рік - 2024/2025 н.р. – формувальний;
IV – 2025/2026 н. р. – підсумковий.
Планується методична робота Педагогічною радою коледжу, спрямовується – методичною радою, а реалізується цикловими комісіями, яких у навчальному закладі створено чотири. Систему навчально-методичної роботи з педагогами складають індивідуальні, групові та масові форми, що взаємодіють, доповнюють одна одну. У коледжі функціонує методичний кабінет, в якому зібрано зразки навчальної документації, навчально-методичні комплекси, методичні розробки окремих занять, виховних годин, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів, навчально-методичні розробки, підготовлені викладачами коледжу як виставкові матеріали.
Методична рада коледжу розглядає матеріали та готує пропозиції з таких питань:
1.Визначення основних напрямків методичної роботи коледжу на навчальний рік.
2.Впровадження методичних розробок у навчально-виховний процес та сприяння у видавничій роботі.
3.Оцінка результатів методичної роботи педагогічних працівників коледжу.
4.Проведення науково-методичної експертизи підготовлених навчальних планів підготовки спеціалістів, навчальних та робочих програм дисциплін вимогам державних стандартів освіти.
5.Сприяння впровадженню інноваційних технологій в навчально-виховний процес.
6.Вивчення і поширення досвіду кращих викладачів та циклових комісій.
7.Сприяння в організації та проведенні психолого-педагогічних, методичних семінарів тощо.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
План роботи методичного кабінету на 2022–2023 навчальний рік.
План роботи методичної ради на 2022-2023 навчальний рік.
План роботи атестаційної комісії ВСП ТБЕФК УНУС на 2022-2023 навчальний рік.
Список педагогічних працівників, що проходять чергову та позачергову атестацію у 2022-2023 н.р.
Перспективний графік проходження чергової атестації викладачів ВСП ТБЕФК УНУС на 2022–2023 н.р.
Примірний напрям роботи циклової комісії
Рекомендації щодо проведення методичної декади
Щодо проведення показових заходів
Щодо публікацій у фахових виданнях
Сучасна доба ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення.
Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів важливого значення набуває підвищення ефективної методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача.