foto durektor2014

Дорогі друзі, колеги, випускники коледжу, нинішні та майбутні студенти!

 Ви переглядаєте веб-сайт одного з провідних навчальних закладів України I рівня акредитації з підготовки молодших спеціалістів будівельної галузі, бухгалтерського обліку, фінансів та кредиту, програмування, організації виробництва – Відокремлений структурний підрозділ «Тальнівський будівельно-економічний коледж Уманського національного університету садівництва»


Ви тут: ГоловнаСтудентам

facebook       youtube      vk      google

НАШ ЗАКЛАД В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Студентам

Всеукраїнський семінар

 

04Студентство - головний споживач освіти та її безпосередній учасник. Сьогодні Україна постала перед вибором якісної освіти, яка дасть реальний прогрес українській державі. 

Нещодавно до нашого коледжу прийшло запрошення на Всеукраїнський семінар в рамках проекту «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)». Узяти участь у семінарі запропонували нам: Алексеєнко Марині та Зажирєлову Стасу – активу нашого коледжу. Ми з радістю погодились . Супроводжувала нас викладач Горденко Людмила Петрівна.

Десять правил самоорганізації уваги

  1. Заздалегідь плануйте свій час так, щоб ніщо не відволікало вас   (дзвінки, відвідування та ін.).
  2. Перш, ніж розпочати роботу, організуйте своє робоче місце.
  3. Максимально мобілізуйте свою волю, намагайтеся відключитися від того, що займало вас раніше.
  4. Коли приступаєте до вивчення нової теми , спочатку освіжіть у пам’яті попередній матеріал чи ліквідуйте вади.
  5. Якщо сторонні думки заважають зосередитись, займіться конспектуванням. У силу своєї неперервності цей процес робить неможливим       часті та тривалі відключення уваги . Майже аналогічний ефект має читання уголос.
  6. Читайте та усвідомлюйте те, що прочитали.
  7. Зміна видів діяльності запобігає виникненню монотонності психічного стану, тобто сприяє збереженню стійкої уваги.
  8. Контролюйте, стримуйте мимовільне переключення       уваги на сторонні об’єкти (голоси, телефонні дзвінки, грюкання дверима та ін..)
  9. Якщо у процесі читання ви несвідомо відключились, примусьте себе повернутися до місця відключення та перечитайте.
  10. Не забувайте про освітлення, температуру, регулярні перерви.

 

Корисні поради « Школи ейдетики»

-          Усе , що хочеш пам’ятати , - уявляй!

-          Май на увазі: усе, що ти побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.

-          Легко пригадується тільки те, що уявив.

-          Не думай словами – думай образами.

-          Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки.

-          Фантазуй!

-          Хвали себе навіть за незначні успіхи.

-          Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію .

-          Не бійся забувати, якщо уявив.

-          Прокидайся із задоволенням, уявляючи майбутні успіхи.

-          Не повторюй того, що вивчаєш, понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це через 1-3 години. Успіху тобі!

Корисні поради для боротьби зі стресом

 

  • Частіше всміхатися.
  • Більше рухатися та якомога більше перебувати на свіжому повітрі.
  • Спостерігати за собою. Визначити, які ситуації спричиняють стрес, потім або намагатися уникати їх, або, попередньо налаштувавши себе на спокій та впевненість, зустрічати «ворога» з високо піднятою головою.
  • Хвалити себе за кожне найменше досягнення і не «гризти» постійно навіть за найбільші невдачі.
  • Читати лише хороші книжки та дивитися лише хороші фільми.
  • Не намагатися робити кілька справ одночасно. Слід розпланувати свій день та робити намічені завдання залежно від їх важливості.
  • Навчитися казати «ні». Постійне «так» спричиняє надмірну відповідальність і надлишкове напруження.
  • Шукати привід радіти життю постійно є повсякденним. Життя одне, воно прекрасне, тому варто тішитися, що воно є.
  • Будь-які труднощі, що виникають, потрібно зустрічати не з позиції глобальної небезпеки, а дивитися на них, як на сходинки шляху до успіху.
  • Жити сьогоднішнім днем. Радіти тому, що є тут і зараз.
  • Пам’ятайте, що ваше здоров'я – у ваших руках. І ваше задоволення від життя залежить передусім від вашого бажання бути ним задоволеним.

 

Поради кураторам щодо проведеня занять-тренінгів

 

Слухайте!

Уважно слухайте учасників.

Реагуйте і відповідайте на те, ЩО сказано, а не на те, ЯК це сказано.

Дайте учасникам можливість повністю висловитись перед тим, як реагуватимете на ситуацію.

Уникайте надто бурхливої реакції, яку можна розцінити як несхвальне ставлення до висловленої думки, способу викладу, виразу обличчя або жестів слухача.

Зберігайте впевненість у собі, будьте спокійні та відкриті для будь-якої інформації.

Не оцінюйте!

Не показуйте своєї реакції і не висловлюйте суджень до того часу , поки не зрозумієте, що хотів сказати учасник.

Ставте відкриті питання ( такі, на які не можна відповісти просто «так» чи «ні»); відповіді на такі питання дадуть вам можливість отримати цінну інформацію.

Дискутуйте!

Погодьтеся із правом учасників на захист власної думки.

Поясніть ваше бачення ситуації.

З'ясуйте, чого хоче домогтись учасник.

Визначте схоже і відмінне у вашій точці зору й позиції учасника.

Пропонуйте варіанти : розкажіть учасникам, що вони могли б зробити залежно від ситуації.

Дозволяйте учасникам обирати власний тип дії.

Завжди будьте готові надати допомогу.

Дякуйте учасникам за те, що вони поділилися своєю думкою з групою.

ЯК ПОВОДИТИСЯ У ВИПАДКАХ ОПОРУ, ПРОТИДІЇ, КОНФЛІКТУ

У кожній групі на початку занять може виникати протидія або опір. Група також може не сприйняти авторитету й повноважень куратора. Це може виявитись у питаннях і коментарях , які звучатимуть як виклик. Наведемо, кілька способів , які підкажуть, як діяти в разі опору та виклику.

Реагуйте на коментарі або питання спокійно, говоріть діловим тоном.

Визнайте, що студент має право на особисту думку.

Солідаризуйтеся з тим, хто чинить опір, щоб допомогти зруйнувати можливий розкол за типом «ми - вони» (ми – це ті, то все знає, чутливі оборонці змін, вони – спокійні, наївні, старомодні гальма цих змін).

Будьте терплячі і не поспішайте. Не розраховуйте на те, що студенти будуть «там», де вам хочеться на початку занять. Розраховуйте на те, що вони можуть змінитися в результаті набутого досвіду.

Визнайте, що якийсь опір може бути викликаний недовірою до куратора групи. Погодьтеся, що не існує причин, за яких студенти повинні довіряти куратору із самого початку занять. Довіра не може бути вигадана, вона має бути побудована з групою.

Неписані правила спілкування

 

Не варто починати спілкування,в якому Ви зацікавлені, з публічної відстані. Установлення позитивного контакту в цьому випадку є майже неможливим.

Перші фрази краще вимовити, підійшовши на соціальну або формальну відстань ( залежно від взаємин із співрозмовником ).

Найважливіші слова варто говорити на особистій дистанції. Оскільки така дистанція є характерною для бесіди близьких знайомих, друзів, то співрозмовник підсвідомо налаштовується вислухати Вас і допомогти за необхідності.

Якщо ми на початку розмови, «підготувавши грунт », наблизимося до

співрозмовника на одну сходинку ( наприклад, із соціальної дистанції на особисту), то швидше за все, викличемо його прихильність. Якщо ж перескочимо через сходинку, ефект буде зворотним!

Стіл між співрозмовниками ніби збільшує дистанцію, надає бесіді офіційності.

Потрібно самому програмувати простір спілкування.

Поважайте особистий простір співрозмовника!

Почуття відповідності надзвичайно важливе в роботі педагога і всіх тих, для кого засоби вербальної і невербальної комунікації є інструментом професійної діяльності.

Поради психолога - дитину не карають

 

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА, ДИТИНУ НЕ КАРАЮТЬ:

l. За те, що вона чимось не влаштовує дорослих: холерика за те, що він непосидючий і впер­тий, сангвініка — за рухливість, флегматика — за повільність, неврівноваженого — за плак­сивість.

2. Під час їжі.

3. Якщо вона зазнала невдачі (вона й без того засмучена, присоромлена, пригнічена). Тут кра­ще підтримати її.

4. За необережність, а вчать обережності, роблячи висновки з прорахунків дитини; за повільність, незібраність (за цим може бути приховане занурення в себе або фантазування); за забруднений і порваний одяг, а вдягають відповідно до обставин; за прорахунки самих батьків тощо.

5. На людях (в автобусі, на вулиці), адже це ще й публічне приниження.

6. При молодшій дитині, оскільки підри­вається авторитет старшої, а якщо є ревнощі між дітьми, то це може породити озлобленість у стар­шої дитини, а в молодшої — злорадство, а це погіршить їх взаємини.

7. За емоційність, імпульсивність, енергійність. Здатність передбачати наслідки своїх вчинків остаточно формується у дівчат до 18 років, у хлопців — до 20, але навчати цього слід з трьох, а особливо з п'яти років. Карати за вчинки, які дитина не може передбачити, — значить карати за те, що вона дитина.

8. Поспішно, не розібравшись: краще про­бачити десятьох винних, ніж покарати одного невинного. Необхідно поєднувати покарання з іншими методами виховання, дотримуючись педагогічного такту та враховуючи вікові та інди­відуальні особливості дитини.

Реакція батьків на вчинок дитини має бути продуманою, вільною від негативних емоцій. У реакції не повинно бути істеричності. На істе­ричний крик, жестикуляцію, надлишок емоцій дитина відповідає тим самим. Не повинно бути люті, гніву. Лють призводить до надмірних по­карань, а це породжує в батьків муки сумління. Спочатку покарали, а потім шкодують, жаліють. Тепер в очах дитини винні батьки і вона стає в позу ображеної. Не слід погрожувати дитині, краще попередити. Часом погроза сприймаєть­ся гірше, ніж саме покарання. В погрозі завжди є шантаж, і зрештою дитина також починає шан­тажувати батьків.

 

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА

ЯК ЗАПОБІГТИ НЕГАТИВНИМ НАСЛІДКАМ ПОКАРАННЯ

1. Відокремлюйте свої почуття від дій. Не засуджуйте дитину. Вона має відчувати, що її люблять, але її дії в конкретному випадку мо­жуть бути неприйнятними. Пам'ятайте: щоб змінити вчинки дитини, треба навчитися розу­міти її. Суворі слова мають стосуватися тільки неправильних дій дитини, але не її особистості. Брутальність, моралізування, нетактовність свідчать про педагогічну непридатність, а дити­ну роблять невпевненою, знервованою, тривож­ною.

2. Уважно вивчайте свою дитину. Обов'яз­ковою умовою у виборі форм покарання є знан­ня індивідуальних особливостей дитини: її темпераменту, характеру, особливостей реагу­вання на певний вид покарання. Ви маєте знати стан її здоров'я, нервової системи. Дії дитини у стані нервового розладу є симптомами емо­ційних ускладнень через критику, звинувачення або покарання, напружену сімейну атмосферу. Зрозуміло, що витончений, вразливий мелан­холік сприйматиме покарання зовсім не так, як енергійний, товариський сангвінік, вибуховий холерик чи врівноважений, спокійніший флег­матик. Дівчаток теж треба карати не так, як хлоп­чиків. Дівчинка взагалі потребує особливого виховання, заснованого більшою мірою на ніжності й ласці. Вона більш чуттєва й емоційна, глибше переживає з приводу зроблених поми­лок. Часом одного суворого слова, навіть докір­ливого погляду, досить, щоб вона припинила небажані дії. Необхідно взагалі відмовитися від тілесних покарань, від яких шкоди більше, ніж користі.

3. Треба враховувати емоційний стан дити­ни. Якщо видно, що дитина засмучена і дуже переживає, то чи потрібно додавати негативу, використовуючи покарання? Але водночас тре­ба пам'ятати, що змінити поведінку дитини можна тоді, коли активізується її почуттєва сфе­ра. Відчувши всю повноту негативних пережи­вань, дитина навряд чи захоче повторити по­дібний вчинок. Потрібно, щоб вона набула цьо­го негативного досвіду, але тут не можна пере­старатися. А дорослий у цей час повинен бути поруч, зі схваленням поставитися до рішення дитини виправитися і всіляко підтримати її. Відповідайте на почуття дитини. Давайте їй виговоритися, щоб негативні емоції знайшли вихід у словах, а не в діях.

4. Перш ніж карати, треба обов'язково з'ясу­вати мотиви вчинку.

Якщо без покарання не можна обійтися, не­хай дитина вибере його сама. Практика пока­зує: діти здебільшого вибирають суворіше по­карання, ніж батьки. Але в таких випадках вони не вважають його несправедливим і не обража­ються.

5. Караючи дитину, впевніться у тому, що вона розуміє причину, щоб вона звинувачувала себе, а не того, хто карає. Якщо ж дорослий змушений застосувати покарання, то при цьому йому не можна використовувати образливі сло­ва, принижувати гідність маленької людини, акцентувати увагу на слабких сторонах, фізичних вадах дитини.

6. Дайте зрозуміти синові чи доньці, що дисциплінарні проблеми дітей стосуються не тільки дорослих, а є спільними для всіх.

7. Навчайте дитину норм і правил поведінки в різних місцях і різних життєвих ситуаціях ненав'язливо та без моралізування.

8. Накладіть обмеження на небезпечні та руйнівні дії. Допоможіть дитині спрямувати свою активність у дозволене русло. У цьому полягає основна формула динамічного підходу до про­блеми дисципліни дитини.

9. Будьте самі прикладом культурної поведін­ки з іншими людьми, з предметами та довкіллям.

10. Треба пам'ятати, що вся відповідальність за наслідки покарання цілком покладається на дорослого. Слід пам'ятати, що міра покарання повинна відповідати важкості провини, тобто не треба застосовувати серйозне покарання за не­серйозну провину.

Як зняти емоційне напруження

 


Кілька порад Дороті Сарнофф :


  1. 1.Що б Ви не робили, не робіть це розслаблено. Тримайте себе не в напружені, а в енергійному стані. Ви справляєте гарне враження, коли поводитеся енергійно. Безвільно розслабивши тіло, Ви тільки означите свою присутність.
  2. 2.Говоріть живо й натхненно – це найкраща косметика. Йдеться про миттєву посмішку: - це горизонтальне напруження м΄язів, тоді як натхнення – вертикальне. Вона злегка піднімає щоки й запалює Ваші очі. Спробуйте – побачите.
  3. 3.Коли Ви розмовляєте, намагайтесь дивитися саме в очі. Часто люди дивляться не в очі, а на очі, у кращому випадку в одне око співрозмовникові. Це робить погляд сталим, неживим. Коли погляд переходить від одного ока співрозмовника до іншого, Ви бачите його душу.
  4. 4.Не метушіться! Якщо Ви спостерігатимете певний час, то побачите, як багато у світі метушливих людей: вони крутять в пальцях олівці, каблучки, намисто, ланцюжки, згинають та розгинають скріпки. Часто ми не усвідомлюємо, що робимо, але наші манери відволікають увагу тих, хто нас слухає.
  5. 5.Не ховайтеся за своє волосся. У людей є бажання бачити ваші очі. Спробуйте упорядкувати волосся і подивитись, яке враження це справить на Ваших співрозмовників. Частіше це сприяє підвищенню Вашого авторитету.
  6. 6.Активно слухайте і промовляйте. Пам'ятайте, що під час зустрічі Вас однаково добре видно і коли Ви говорите, і коли мовчите. Виявляйте увагу і тілом, і очима, інакше у співрозмовника складеться неправильне враження. Уміння слухати робить Вас в очах інших гарним оратором.

Правила для викладачів

 

ПРАВИЛА ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА В УМОВАХ ГУМАНІЗАЦІЇ

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ


Шановний колего!

Працюючи з дітьми, не забувай, що:

1. Улюблений учитель той , що посміхається та наділений почуттям     гумору.

2. Пояснюючи, переконуй, дивись на студентів, не кричи – у них є ще інші заняття.

3. Викликаючи почуття страху, ти принижуєш і себе, і студента, притуплюєш його інтелект. Подумки полічи до 10, перш ніж викликати батьків, писати доповідну чи відсилати до завідувача відділенням: а чи не розписуєшся ти у власному безсиллі?

4 . Змирися з думкою, що багатство викладача в основному духовного рівня, а не матеріального.

5. Зрозумій, що студент може мовчати не через незнання матеріалу, а від страху перед аудиторією (пригадай-но свій перший виступ).

6. Ти і твій предмет – не центр Землі, є ще й інші… Не намагайся перекласти на домашнє завдання те, чого ти сам не встиг на парі.

7. Не рівняй всіх під один гребінець – кожен студент унікальний.

8. Не будь формалістом – відступай від свого плану, якщо змінюється ситуація в аудиторії.

9. Не бійся створювати гостру ситуацію на занятті.

10. Реалізація тези « Цей предмет легко вчити» залежить переважно від тебе.

Голова студради

 

Дорогі друзі!!!


Наше студентське життя таке коротке та важке. Але доля дарує нам один день у рік, коли наші можливості більші, ніж у звичайний день. Це день СТУДЕНТА!
Тож давайте спільними зусиллями зробимо його цікавим і незабутнім! Запрошуємо кожну групу нашого коледжу взяти участь у святкуванні нашого професійного свята!! Що для цього потрібно?

Рекомендації батькам

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ


  1. 1.Якщо Ви бажаєте здоров'я своїм дітям, необхідно побудувати весь побут у сім'ї за принципами здорового способу життя:

а)   живіть у певному режимі праці,відпочинку,харчування, а саме: вчасно     лягайте спати, харчуйтеся;

б) починайте день з посмішки та фіззарядки;

в) облиште курити, вживати алкоголь при дитині;

г) залишайте за порогом дому роздратованість цінами, урядом, керівниками і підлеглими, невдачами і поганим самопочуттям, бо все це непомітно передається членам вашої родини. Відбувається поступове накопичення стресової енергії, яка виснажує нервову систему, порушує роботу всіх систем організму, знижує його захисні функції;

д) не ставайте рабами телевізора, особливо у вихідні. Знаходьте час для спілкування з природою. Це допоможе відновити нервову енергію , підвищити імунітет. Пам'ятайте, що вигляд хворобливої людини пробиває біоенергетичний та психологічний захист інших;

е) дуже добре, якщо Ви захоплюєтесь спортом, це допоможе залучити до здорового способу життя і дитину;

ж) пам’ятайте,що всі Ваші звички – це не більш ніж стереотипи, що створюють оманливе відчуття комфорту. Ваші нові звички, для набуття яких потрібні вольові зусилля, принесуть Вам і Вашим дітям щастя повнокровного ,здорового життя, подарують комплекс нових відчуттів.

2. Якщо Ви бажаєте бачити вашу дитину працьовитою ( а лише це дає змогу реалізувати себе в житті і претендувати на успіх), то:

а) ніколи не позбавляйте своїх дітей участі у сімейній праці. Це не тільки виховує навички, а й формує звички робити щось у сім'ї і для сім'ї ;

б) ніколи не говоріть погано про наслідки діяльності дитини, прогнозуйте результат. Страх невдачі не повинен обмежувати творчість і ініціативу;

в) ніколи не виносьте «сміття з хати»;

г) не поділяйте працю в сім'ї на «жіночу» і «чоловічу». У цьому запорука виховання почуття обов’язку стосовно будь-якої праці, необхідність якої висуває життя.

3. Якщо Ви хочете бачити своїх дітей здатними збудувати міцну сім'ю, бути щасливим у ній, подарувати Вам вдячних і культурних онуків, то:

а)   будьте витримані та спокійні у родинному колі, зберігайте доброзичливий, інтелігентний тон спілкування;

б) приділяйте своїм дітям максимум уваги у вільний від роботи час, співпереживайте разом з ними, створюйте атмосферу абсолютної єдності інтересів у сім'ї ;

в) з підкресленою повагою ставтесь до дружини (чоловіка), постійно підносячи в очах своїх дітей культ жінки,матері( батька – глави сім'ї , добувача). Уникайте суперечок , конфліктів, скандалів, навіть критики в присутності дітей;

г) обов’язково проводьте сімейні свята – це психологічне обґрунтування сім'ї як джерела єдності і радості!

4. Якщо Ви хочете бачити своїх дітей культурно розвиненими особистостями, то:

а) не шкодуйте часу і коштів для спільного культурного відпочинку зі своїми дітьми. Людина багата насамперед у своїй емоційній сфері. Не збіднюйте життя обмеженням матеріальних і фізіологічних потреб, адже життя дається лише один раз;

б) знаходьте час читати самі і залучайте до книжкової премудрості дітей. Діліться враженнями від прочитаного.

в) цікавтесь успіхами дитини в образотворчому мистецтві, хореографії, співах;

г) було б непогано, якби в дитини з'явилося хобі. Дуже добре, якщо захоплення дитини успадковується від батьків, тоді Ваш син чи донька – назавжди ваш друг і спільник, а Ви для них - високий авторитет.

5. Якщо Ви не бажаєте бачити своїх дітей безпринципними, то: в жодному разі не дозволяйте собі займатися в присутності ваших дітей плітками, критиканством на адресу своїх родичів, знайомих, клієнтів, викладачів. У дитини виникає підсвідоме, а тому неймовірно стійке переконання, що світ складається з обдурювачів і кретинів. Нілігізм і дворушництво увійдуть у плоть і кров Ваших дітей, і цього вони ніколи не зможуть приховати та будуть позбавлені любові і підтримки оточення, бо набудуть слави жовчних і неприємних людей, а у підсумку – людей нещасних.

Звичайно ілюзії небезпечні, однак зневіра у людях – страшніше, бо ілюзії нас підводять іноді, а зневіра отруює життя щохвилини.

     Особливо неприпустиме розвінчування викладача, який з усіма своїми недоліками намагається навчити хорошого. Якщо батьки навіюють своїй дитині недовіру до викладача, дитина робитиме протилежні висновки навіть з того , що є правильним з усіх точок зору.

6.Якщо Ви бажаєте, щоб Ваша дитина зростала милосердною, приділяйте максимум уваги власним батькам, особливо коли вони хворіють: не залишайте їх без турботи і допомоги, прикрашайте їхню самітність своєю присутністю, ласкою. Робіть це разом з дітьми.

 

Таким чином, вся система виховання в сім'ї повинна будуватись лише за двома принципами:

  1. 1.Ваш власний стиль і поведінка мають відповідати Вашому ідеалу у вихованні.
  2. 2.Відповідно до Вашого ідеалу Ви повинні забезпечити такі умови, за яких різні види корисної діяльності поступово сформують особистість Вашої дитини.

Зустріч членів Студентської ради

 

P3У середу, 17 вересня, відбулася зустріч членів Студентської ради коледжу та учасників Конференції з одним із тальнівських героїв – Приходою Віталієм Юрійовичем , воїном-учасником сьогоднішніх страшних подій на сході України . Ця зустріч для нас була зовсім несподіваною, але дала багато корисного. Головною її метою була передача грошей, які були зібрані силами викладачів та студентів ВСП Тальнівський будівельно-економічний коледж УНУС, для допомоги нашим бійцям в зоні АТО.

Положення про студраду

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Студентську Раду

ВСП Тальнівський будівельно-економічний коледж

Уманського НУС

 

Розділ І. Загальні положення

 

1.1. Студентська Рада ВСП Тальнівський будівельно-економічний коледж УНУС – це право і можливість студентів вирішувати питання навчання і побуту, захисту прав та інтересів студентів, а також брати участь в управлінні навчальним закладом І – ІІ рівня акредитації.

1.2. Студентська Рада об’єднує всіх студентів відповідного вищого навчального закладу. Усі студенти, які навчаються у вищому навчальному закладі, мають рівні права та можуть обиратися та бути обраними в робочі, дорадчі, виборні та інші органи СР.

Корисні посилання

bus Розклад руху автобусів по автостанції "ТАЛЬНЕ"
poezd Розклад руху поїздів по станції "ТАЛЬНЕ"

   

 


 

book

Безкоштовна україномовна література на всі смаки

Вільна бібліотека підручників українською мовою

Навчальна література он лайн

Українська Вільна Бібліотека

Т.Г.Шевченко - каталог творів

Українська електронна бібліотека: історія, публіцистика, художня література

Українська технічна література

Економіка для студентів

Все про бухгалтерський облік

 

 

         

 

Графік навчання

 

МАТЕРІАЛ НА 2014-2015 н.р. ГОТУЄТЬСЯ ДО ПУБЛІКАЦІЇ


Дочірні категорії

  • Розклад занять (денне)

     

    Розклад занять на перше півріччя 2014-2015 навчального року
    Увага! Розклад може змінюватись, звертайте увагу на зміни до розкладу.

    water-line

     

  • Заліки та екзамени (денне)
  • Зміни до розкладу
  • Виховні заходи
  • Розклад ККР
  • Банківські рахунки
  • Студентська рада

    НАША СТУДЕНТСЬКА РАДА

    logo1Це організація, що займається самоврядуванням студентів, організацією заходів та культурним аспектом студентського життя.

    Студентська Рада Тальнівського будівельно-економічного коледжу – це не тільки широкий спектр можливостей для студентів, а ще і організація, що бере безспосередню участь а усіх сферах суспільного життя, впливає на перебіг всіх процесів, що відбуваються внашому навчальному закладі.

    Детальніше...

    separator

    - План роботи Студентської ради ВСП Тальнівського будівельно – економічного коледжу Уманського НУС на ІІ семестр 2016-2017 н.р.

    - Список Студентської Ради коледжу на II півріччя 2016-2017 навчального року

    separator

  • Навчальні групи

     

    studentДаний розділ містить інформацію про навчальні групи ВСП Тальнівський будівельно-економічний коледж Уманського НУС.

     

    Шановні куратори та старости груп! Якщо ви бажаєте додати на сайт інформацію про свою групу, надішліть лист адміністратору сайта.


  • Сторінка психолога

     

    IzhkoБУЛАВКА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА

    практичний психолог колледжу

    З 2010 року працює в ВСП Тальнівський будівельно-економічний коледж УНУС практичним психологом. 

     

    Пріоритетними напрямами діяльності практичного психолога коледжу є:

    І. Психологічна просвіта й профілактика;

    ІІ. Психологічне консультування студентів, їхніх батьків і педагогічних працівників з питань навчання, виховання, успішної адаптації, соціалізації та ін.;

    ІІІ. Проведення індивідуальних і групових психодіагностичних процедур серед учасників навчально-виховного процесу, розробка рекомендацій за результатами проведених соціально-психологічних досліджень;

    ІV. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота зі студентами;

    V. Організаційно-методична робота;

    VI. Зв’язки з громадськістю.

    Оскільки, психологічна служба закладу освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного та психічного здоров’я молодих громадян України й діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для всебічного розвитку особистості молодої людини, проблема, над якою працює практичний психолог визначена як:

    «Психологічний супровід процесу формування професійних компетентностей студентів із урахуванням індивідуальних, вікових особливостей кожної молодої людини, її здібностей, уподобань, оточення та ситуації розвитку».

    Отже:

    • якщо ви хочете розібратися у своїх психологічних проблемах, покращити свій настрій, визначитися нарешті у прийнятті важливого для вас рішення;

    • якщо ви зіткнулися з труднощами у навчанні: побоюєтеся виступати перед великою аудиторією, не можете порозумітися з викладачами, адаптуватися у новому колективі та ін.;

    • якщо у вас назріває конфліктна ситуація з батьками, важко знайти спільну мову з друзями чи просто необхідно виговоритися – ласкаво просимо до кабінету практичного психолога ТБЕК УНУС– ці та інші питання можуть стати як предметом індивідуальної бесіди з психологом, так і однією з тем тренінгового курсу, а конфіденційність та професіоналізм вам буде гарантовано!

    Кабінет психолога знаходиться на І поверсі у гуртожитку коледжу.

     

     separator

    Графік проведення консультацій психологом колледжу

    Понеділок

    14:00-16:00

    Вівторок

    10:00-12:00

    Четвер

    13:00-15:00

    П’ятниця

    10:00-12:00

  • Курси
  • Giga SPORT Line

    gga-banr2

    separator

    - Тренажерний зал - Група кроссфіт - Боротьба Джиу - Джису - Кікбоксинг

    - Змішані єдиноборства ММА - Кіокушинкай Карате   - БодіФітнес

    separator

     Наша адреса: вул.Замкова 93, тел. (097) 89-111-59

by joomlana.net